marți, 21 octombrie 2008

Pro TV m-a lăsat pe drumuri

Exact asta s-a întâmplat săptămâna trecută când am revenit la sediul acestui post de televiziune în ideea de a-mi găsi un loc de muncă la ei. Producătorul-şef C.Durnescu m-a anunţat că "este o problemă...". A făcut referire la cazul cameramanului lor care a fost bătut de nişte poliţişti la CPS Buiucani (după spusele lui din primele zile). Apoi Durnescu a mai spus că "postul nostru îşi apără angajaţii în orice situaţii", iar în cazul meu le va fi mai greu să intervină şi să mă apere. În special, ştiind "cât de mult sunteţi voi implicaţi în acţiuni politice". Am precizat că ceea ce facem noi nu depăşeşte cadrul civicului neguvernamental, adică sunt acţiuni APOLITICE. În plus, l-am anunţat că până la alegerile parlamentare din R.M. Asociaţia Hyde Park nu va mai face acţiuni stradale pentru că ni se par riscante. Aşteptăm să se schimbe guvernarea şi climatul politic, după asta mai vedem. Totuşi Durnescu a zis că trebuie să mai discute o dată cu directorul C.Giosan, iar pe parcursul zilei voi primi un apel telefonic şi voi fi anunţat despre rezultatul discuţiei. Evident, până seara nu am primit niciun telefon. A doua zi am revenit eu cu un apel, iar Durnescu mă anunţă că din păcate mesajul pentru mine este "NU", îi pare rău şi speră să nu mă supăr bla-bla.

Această discuţie a avut loc la două săptămâni după ce am avut o altă discuţie cu acelaşi personaj, care m-a asigurat că au loc de mine la ei. Urma să parcurg o simplă formalitate - să-mi iau carnetul de muncă de la postul tv unde activam, ceea ce am şi făcut.
Iată-mă şomer de o săptămână!

Mă întreb şi vă întreb - cât de corecţi au fost patronii acestui post de televiziune şi câte alte abateri similare rămân nepenalizate?

Curaj.Net

Niciun comentariu: